onsdag

Tänkte börja med att berätta att detdär godisförbudet inte gick som jag förväntade mig, åt somsagt godis idag pga att louise köpte mjölkchoklad som såg allt för god ut.. Så jag tänkte börja med godisförbudet från och med imorgon och nu ska jag verkligen inte äta en yttepytte liten godis eller förresten jag & louise drar till stockholm på fredag och stannar där tills söndag och då skulle det nog sitta fint med godis, så det blir såhär atteehhh godisförbudet börjar när skolan börjar och jag har inte satt ut nått mål än men det återkommer jag med(:
Tränade även handboll idag och den fysen vi hade var inget att leka med, fööööörjävla jobbig! Nemen nu ska jag faktiskt ta en lång och välförtjänad dusch och sen blir det någon bra film. byyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0