stockholm-shopping-thevoice

Hallååådär igen!
Är hemma från en väldigt rolig och mysig helg i stockholm. I fredags när vi kom dit mötte louises syster upp oss på tågstationen, vi gick en sväng på stan,käka lite och sen vidare till Solna där vi skulle bo. På kvällen gick vi på bio: Sommaren med Göran, en rolig & bra film!
Igår(lördag) åkte jag & louise in till sthlm city och var där runt 2 tror jag, ströga runt på stan tills klockan var halv 7 då vi begav oss mot Kungsträdgården & The Voice. Sjukt kul & daarin var såklart bäst! hah
Idag gick tåget 11.07, om jag ska va exakt, som tog oss in till schööövde igen, var hemma halv tre och kvart över så hade jag samling. Vi vann matchen med 2-0, greatttt!
Här kommer lite bilder som får tala för sig själva


Kommentarer
Postat av: Starblogger

Vad härligt ni verkar ha haft det! Och Johan Palm var visst fotad också!

Kramizar!!!!!

2009-08-16 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0