tisdag

hallihallå! nu sitter jag här igen med en godisbit i handen. Funderar faktiskt på att ha godisförbud men sist jag skulle försöka ha de klarade jag knappt en vecka, inte speciellt bra men jag försökte iaf. Så vi får väl se hur det går denhär gången, kan ju nästan börja redan nu med att slänga resten av godiset i papperskorgen och mitt mål är att hålla mig tills skolan börjar, alltså en vecka och en halv dag. Nog om de nu.
Idag har jag iaf gått en sväng på stan, precis som igår. Inhandlade två tröjor igår och en väst idag, som jag fårse om jag ska behålla. Annars har jag,mamma och min syster kollat tapeter till mitt "nya" rum alltså min systers gamla. Riktigt svårt å veta vad man vill ha för slags tapeter, det får ju inte va något man tröttnar på men inte heller något som är tråkigt. Om ni har något förslag så är det bara å säga till!:)
Ikväll blir det fotbollsträning, inte direkt sugen på de men det blir oftast roligare när man väl är där. Nu ska jag ner å göra en god smoothie, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0