broshaan 18

Började min dag med att bränna fingrarna på plattången,fråga mig inte hur för jag vet själv inte hur det gick till. Har inte hänt något annat speciellt idag förutom att det bjöds på tårta när jag kom hem från träningen dock utan födelsdagsbarnet som var någon annanstans. Men de var ju lika gott för de!

Ska kolla oskyldigt dömd nu och sen får jag öppna matteboken eftersom det är prov imorgon. Jag har ställt frågan till mig själv många gånger, hur övar man på ett matteprov?! ska man räkna eller läsa? ingenaning

Avslutar de hela med att säga grattis till min käraste bror på 18årsdagen!


hittade ingen bild på 18åringen så fick bli en på alla oss tre med 2 kändisar som jag inte kan namnet på,sött


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ena kändisen heter ju Pauline :D wiie!

Håkan Mild lilla du ;)

2009-11-18 @ 21:45:05
Postat av: Anonym

Den ena är Håkan Mild i alla fall.

2009-11-18 @ 22:12:38
Postat av: fidde

& den andra är mikael nilsson

2009-11-19 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0