äre inte fredag?

hola bloggen! allt väl? jorå helt okej, det är ju fredag och jag slutar om sisådär 20 min.
sitter i någon rutten datasal och håller på och skriver ett reportage och ja ni vet ju vem det är om för det har jag ju nämnt förut, hehehe
träning klockan fyra och sen ikv ska jag hem till lillaelin och där är förhoppningsvis några andra trevliga människor!:)
på söndag åker juniorerna till göteborg där det är jsm, ska bli nice och jag hoppas vi kommer hem med tvåavtvå segrar. här får ni se en bild från när vi vann dm och jag ska försöka vara lite redig dom sista minutrarna! heido

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHAHA Asgarv åt bilden, jag och mickan (tror jag att de e) gör egen seger ring för att vi inte kom in i den stora! bilden måååste skickas.

2009-09-25 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0