ett telefonsamtal

Jag är så himla osäker på vad jag vill. Ett telefonsamtal bort och alla mina chanser är borta. Nu vill jag bara ringa detdär samtalet så jag får det överstökat. Jag har ändå ingen lust att skippa samtalet, ingen lust att ha press på mig, ingen lust att skämma ut mig,ingen ork till att göra de,ingen ork till att åka dit. Men tänk om jag ångrar mig om nått år eller ångrar mig direkt efter? Jag vet vad ni vill, men jag vill inte. Men tänk om ni har rätt sen och jag har totalt gjort bort mig, pga detdär samtalet. Jag har inte ångrat mig förut men dehär är större saker. Jag ringer nog, inte idag men imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du inte så vill du inte. Men du kommer definitivt inte att skämma ut dig! Det kan ju också vara något kul du missar...

2010-04-13 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0