weekend

En helg som jag hade andra förväntningar över men som ändå har varit bra. Kan ju börja med fredagen då vi hade avslutning med jobbet, mer detaljer om hur kvällen sluta behöver jag inte gå in på, men det var iaf trevligt så länge som de varade! Upp tidigt som attan igår för att åka iväg till västgöta läger i tibro och på kvällen var de mec. Jag körde en nykter kväll men trots de hade jag det ändå väldigt bra. Vaknade upp hos min kära Ida som kom på kl 3 inatt att hon skulle upp och jobba idag, haha smart tjej!♥ Så min söndag har jag spenderat i soffan och sovit ikapp några timmar som jag har missat de senaste dagarna. Nu blev de väldigt mycket text så bäst jag slutar med att visa några få bilder.

FREDAG


LÖRDAG (bilder av Ida)



Kommentarer
Postat av: ida

Haha, ja jag är kanske inte världens smartaste<3

2010-08-24 @ 19:48:45
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0