BLOPPIS! - jeans och byxor

Följer strömmen och tänkte sälja lite kläder som jag hoppas någon kan ha bättre användning av än jag! Om du vill diskutera pris, få en bättre bild eller är intresserad av ett plagg så hör av dig till mig på: [email protected] eller lämna en kommentar i kommentarsfältet.


Mörkblå jeans  (Diesel) Storlek 29, 70 kronor

Blå jeans (G-star från Sisters) Storlek 27,  50 kronor
Mörkblå höga jeans (köpta i Frankrike) Storlek 36/38,
50 kronor

Ljusblå jeans (Only från Veromoda) Storlek 36,34. Fast 36 står inte för midjestorlek, utan som på vanliga kläder,
70 kronor

Mörkblå jeans (Crocker från JC) Storlek 27-32,
50 kronor

Mörkblå jeans från (FCUK) storlek står inte men typ 38,
60 kronor

Blå jeans (Miss Sixty) storlek 27,
150 kronor

Blå jeans (Twentyfive Seven från Bikbok) storlek,
60 kronor

Mörkblå jeans HELT OANVÄNDA (Levis) Storlek 27,
100 kronor

Beige jeansleggings (Ginatricot) Storlek M, 
50 kronor

Stentvättade jeansleggings (HM) Stl 38,
50 kronor

Jeansleggins (MQ) stl M, 
30 kronor

Jeansleggins ljusblå (veromoda) stl M/L,
35 kronor 

Vita jeans (HM) Storlek 27,
30 kronor

Orange chinos HELT OANVÄNDA (Veromoda) Storlek 40 men funkar bra med skärp,
20 kronor



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej,

jag är intresserad av de Stentvättade jeansleggingsen från H&M, finns de kvar ? :)



mvh Frida



2011-04-08 @ 11:40:36
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är de för storlek på twentyfive seven byxorna från bikbok ?

2012-02-23 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0