ska bygga mig en båt och segla tills det blir vår

Jag hatar verkligen snö, just nu finns det inget värre än snö. Men vad hjälper de av att jag gnäller? ingenting. Så nu ska jag slutta, fast jag vill ha VÅR och SOMMAR, va hääärligt de skulle va!mmm

Sitter då i min systers lägenhet för hon har det kul neråt i landet, ska stanna här till söndag och imorgon får jag lite sällskap av rödhåriga lollo!

Runt sju ska jag vara i arenan för att se ifk, tror nog jag bara kollar en halvlek för sen är det en dokumentär på tv om en tjockis. Ska bli intressant att se och svårt att missa.
08

Kommentarer
Postat av: Pau

Haha de är bra att du ska slutta :D hahahaaa

2010-02-04 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0