GRATTIS MAMMA

Får börja med att säga grattis till min kära mor som fyller ett år äldre. Tror inte hon gillar att jag skriver ut hur gammal hon blir så jag avstår från de för att vara på den säkra sidan.

Mjukstarten är över och känner mig inte direkt som en ny människa utan mer som en gammal skrynklig gubbe. I cupen blev guldet vårt i både A och B finalen. Härligt! Matcherna i lysekil idag blev det en förlust och två vinster, bra gjort för att va de första matcherna med västgöta.

Nu ska jag för första gången för iår, sova ut imorgon och ta dagen som den kommer.

fläskläpp x2?



Kommentarer
Postat av: Ovemarit

Brilliant site. Cheers.

2011-09-14 @ 12:49:21
URL: http://ovemarit.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0