en ovanlig söndagsnatt

Kan säga att jag inte är superpigg nu efter besöken inatt. Första besöket kom 03.00 lät ungefär såhär:"linn,liiinn,liiiinn" trodde de va hampus så jag gav ifrån mig ett stön:"aaa" en glader röst:" va gör du?" JA MEN VA FAN TROR DU?! sen kommer jag inte ihåg nåt mer av den konversationen. Försökte somna till dunkande musik, tog sin tid men jag klarade de. Kl 04.15 kom nästa besök men denna gång var de faktisk hampus. En ovanlig hampus som kom indansade och bara babbla. Kl 04.30 kom ett till besök, de mesta han sjöng/sa var:"tudududuru tudududuruu" & "JAAAAAADÅÅ" Han satte sig på sängen, la sig på golvet och försökte va allmänt social. Tror jag somnade någon gång runt kvart i 6. Sen ringde väckarklockan 06.45 och de var bara att kliva upp och förbereda sig för en lång skoldag. "JAADÅÅ"


Kommentarer
Postat av: "anonym"

Vet att du gillade det linn =) Jadååååååååååå

2010-06-07 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0