söndag


Några bilder från igår då vi satt utanför louise å grilla och hade det supermysigt!

Idag har jag annars tränat x2, promenad imorse och sen åkte jag iväg på ett ABS-pass med syrran. Redan planerat in ett träningspass på tisdag igen men då är det ist fys+intervaller. Blir trött av att bara tänka på de men i sommar är det hon som har hand om min försäsongsträning. Kommer bli krymt, iaf första veckan sen kommer ingen av oss orka med de. Men det är ju ändå sommarlov så då kommer konditionsträningen inte så högt upp på min prioriteringslista, inte för jag har ngn sån men ändå..!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Imorgon, uppstigning 6.30 för intervaller kl 6.50-7.50, då hinner du vila lite på bussen, sen när du slutat hem o byta om och så kör vi pass igen! go go go ;) noooooooot!

2010-06-21 @ 10:25:24
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0