sunday,

Jag börjar nästan gilla söndagar. Man gör ingenting, man bara är.  Ganska skönt faktiskt.

Senare idag ska jag ner till arenan, antingen går jag och syrran och simmar eller så besöker vi gymmet. Sen ska jag också hinna med att besöka en nyrenoverad lägenhet som tydligen ska va jättemysig, ska bli kul å se!

Nu kommer jag vara själv här på övervåningen i en vecka framåt. Brorfan har det bra i Turkiet, men de är han värd ändå tycker jag!

Som punkt för detta inlägg så måste jag bara nämna att jag är grym på nhl. I fredags vann jag överlägset över två grabz som har övat i flera veckor och jag kommer där och dominerar fullständigt och har inte övat nått. Vissa har det i blodet, andra inte.



Kommentarer
Postat av: Pauline

hahahah brorfan! Lät kärleksfullt! ;) hahah :D



Du är grym <3

2010-05-09 @ 16:44:03
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0