big smile


Jag och min fina svenskabok som får göra min kväll.

Med frusna händer och fötter sitter jag å pluggar så gott det går. Det var längesen jag verkligen pluggade ihjäl mig (om jag nu gjort det någon gång) och inte gör jag det nu heller. Känner att bara jag får minst G i alla ämnen så ska jag vara nöjd. Godkänt är ju trots allt godkänt. Klart det är roligt om man får högre betyg men varför skada hälsan?  Det gör man ju om man glor ner i en ful, stinkande bok flera dagar, flera timmar. Känna stressen, ångesten om man inte kan och pressen på sig själv att det måste gå bra. Därför står jag över det och satsar på ett fint litet G.  

Kommentarer
Postat av: Inga

Härlig inställning, Linn!



Och du har så rätt, godkänt är ju ändå godkänt! :)

Så snygg som du är bevisar det att du inte tittat alltför mycket ner i stinkande böcker ;) Men du klarar dig bra ändå, du är duktig och klok!



Kram från Moster Missfoster ;)

2010-11-25 @ 21:45:50
Postat av: Miss mg

Hehe sant så !

And btw, underbar blogg .

Kram kram

2010-11-28 @ 10:50:49
URL: http://somethiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0