deeeeeppppppp

Jag har gått å blivit förkyld. Ont i halsen och snorig FRÄSCHHT. Fryser gör jag med, kan bero på att vi inte har någon värme i detta jävla hus. 

Matte C. Ja vad ska jag säga. Trodde jag hade liite koll på provet som vi hade idag. Men icke. Fel på första frågan, andra kunde jag inte sen vettefan hur det gick. dom 4 sista kunde jag inte heller. Det var 9 frågor så ni kan ju lista ut själva vilka jag KANSKE kunde. Hej IG hej

Spanska. FYYYYYFAAAAN va tråkigt det är. Å herregud. Den förstör verkligen min dag. Jag vaknar upp en fin morgon, går till skolan, är glad, kommer till spanskan, blir sur, går från spanskan, är irriterad, arg, sur, deppig osvosv. Det suger verkligen och jag suger verkligen på det. 

Historia prov imorgon. Tråkigt tråkigt och ja tråkigt. Kan inget och vill inte heller kunna något = får inte in något i min trånga minibomb till hjärna.


Kommentarer
Postat av: louise

hej lin! vill först bara säga: fin blogg, älskar den och läser varje dag!



Och sen kan jag hjälpa dig med spanskan? Vi kan ha en spanskadag då jag lagar spansk mat till dig (du gillar ju mat!) och så pratar vi spanska, lite fraser. Vi kan låtsas att du går på restaurang och får beställa från menyn. Och sen kan vi berätta om oss själva och sånt instressant på spanska. Det blir jättebra! Hör av dig puss xD^^

2010-10-07 @ 16:38:55
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0