söndag

I fredags tog mattias äntligen körkort, så glá för hans skull och guudars vad jag blev sugen på att börja övningsköra. Funderar på att ta tag i det i veckan fast om jag känner mig rätt kommer det inte hända förrän om någon månad. Det är ju trotsallt bara 8 månader kvar tills jag också får börja leva livet lite godare, så att börja övningsköra får jag nog börja med i tid.

Lugn helg har jag haft. Igår var jag och louise i göteborg, sen vidare till tibro för att se handboll och sen vidare hem till louise. Amanda kom och vi satte oss i uterummet med tända ljus och filtar och senare på kvällen traskade det in några trevliga pojkar. Bra och trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0