dagarna som gått

Skolstarten var grym och vi gjorde historia om skövde kan man säga. I tv, radio och tidningar fanns vi med, fast överdrivet var de alltihop. Men så jäävla kuuul! haha och jag som trodde vi skulle va lama. Nevvaa!

Matfestivalhelgen har paserat. I fredags möttes vi alanyabrudisar hemma hos amanda för att kolla igenom alla bilder och drömma oss tillbaka innan vi sen drog vidare till daniel där det var lite fiesta. 

I lördags hade jag en hel dag med louise. Dagen började kl 10 då vi jobbade i två timmar på stan för att få gratis matfestivalhäfte. Efter att vi sen ätit oss mätta på en del onyttigheter, åkte vi vidare mot hjo och kolla handboll innan vi sen åkte hemåt igen. På kvällen åkte vi till albin och hade det trevligt men det blev en hyffsad tidig kväll för min del.

Nu är det dags för mig att äta frukost och göra iordningen mig innan jag drar mig vidare mot skolan. Lagom go sovmorgon annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0