studiedag

En slappis dag har det varit. Mest legat i soffan/sängen innan jag och louise tog tåget till göteborg på kvällskvisten. Åkte mer tåg än gick på stan men lite mys var det minsann.

Annars har jag druckit lite cola, beroendeframkallande kan man säga att det är. Icke bra men gott. Sen har jag försökt lyssna på musik på lite högra volym för att se om mitt huvud klarar av de eller ja, jag försöker vänja mig vid den huvudvärk jag får då. För imorgon är det 18års party för hela slanten och då måste jag stå ut med min förkylning och huvudvärk. Så är det bara. Punkt slut


Jag ber om ursäkt för den förskräckliga bilden men det ungefär så jag känner mig nu. Mitt huvud är som en stort jävla fet tickande bomb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA PROFILBILD PROFILBILD PROFILBILD!

2011-02-05 @ 00:20:11
URL: http://louiseo.blogg.se/
Postat av: ida

så jälva söööt

2011-02-08 @ 22:59:40
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0