äntligen

Ja äntligen att all den tid jag lagt ner har gett något tillbaks. Ett steg närmare någonting, vad vet jag faktiskt inte. Om det är första och sista gången vet jag inte heller, men nu får jag iaf vara en i truppen i en match. Bänken eller läktaren, det återstår att se vad det blir. Men kul ska det bli!

Livet rullar annars på i samma spår. Dock är det jobbigt och springa när halsen svider så en sjukdom kommer säkert besöka mitt immunförsvar någon gång framöver. Det var ju ett tag sen sist så varför inte? Nu ska jag ägna de sista timmarna av denna kväll åt plugg och längta lite efter våren och sommaren. Fy va underbart det vore att slänga av sig vinterjackan, gå till skolan i solsken i shorts, solbrills och converse. Sweet dreams.


Bild tagen en sommarnatt/morgon i hjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0