back to reality

Mitt jullov har varit så satans bra. Jag tycker verkligen det, välbehövligt och jävligt underbart. Men skolan måste också dra igång och jag kan inte säga att jag var jättepigg imorses när klockan ringde och piggare blev jag inte av att träna x2. Trött i hela kroppen och mina ben orkar knappt bära min flera kilos tunga kropp. Härligt.

Ett samtal väntar som jag tänkt på länge länge men tyvärr skjuter jag bara upp det hela tiden. Så bara för att ha något nyårslöfte så tänkte jag att jag kan ju försöka bli bättre att ta tag i saker direkt. Det måste ändå göras någon gång och då är det bättre att få det gjort. SÅÅ imorgon blir det av. Det måste bli av.

bild från hos jennelie i lördags

B Ä S T ♥


Kommentarer
Postat av: Mor

Det kommer kännas mycket bättre och mycket lättare efter. Du gör helt rätt!

2011-01-11 @ 06:25:07
Postat av: ida

<3 lovely!

2011-01-11 @ 15:39:42
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0