torsdag

Varit dåligt med bloggande från min sida denna vecka och jag har tyvärr ingen bortförklaring. Men träning har jag haft varje kväll och gått i skolan varje dag, duktig som jag är.

Redan torsdag och imorgon är det redan fredag. Veckan har gått fort, precis som alla andra. Idag tills söndag är det bara jag och pappa hemma, mamma har åkt iväg till en stuga i sälen med sina friends. Hampus ringer också stup i kvarten, men bara när han har druckit lite för mycket och tjatar som bara den. Men det är skönt att höra att dom har det bra iaf.

Nu ska jag duscha och sen blir det god mat framför handbolls vm med pappsen!


Kommentarer
Postat av: mamma

2011-01-20 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0