sweet 17

Jag hade en jättebra och rolig kväll igår hos elin. Först tre rätters middag med ett gäng härliga tjejer innan man började fira in det nya året. Året som jag inte har sätt framemot ett skit men nu är det här och det är bara att försöka göra det bästa av situationen.
Här får ni en bild sålänge tagen av johanna, meeer kommer!


Måste också tacka mina fina vänner för det fina armbandet jag fick, tacktacktack och återigen tack, ni är underbara.

Sen har jag gått upp ett antal kilon idag. Kommer inte på någonting som jag har proppat i mig som har varit nyttigt. Chips, ostbågar, julmust, hamburgare, tårta, kakor, mängder med chokladmaräng och pizza. Jaduu vart ska detta sluta? Jag som tänkte ha ett nyttigt år. Så idag bestämde jag mig för att åka med på cupen imorgon. Bara för att få bort ngra kilon ist för att gå upp ngra till. 

Bugar och bockar för alla gratulationer och för en bra födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0