12 juni

Shit vad trött jag är. Denna helg har jag knappt varit hemma någonting, fullt ös medvetslös på ett ungefär. I fredags var det studentfirande hela dagen lång, först hos finaste jennifer i tibro, vidare till underbara frida i ryd och sista stoppet var på normalm hos fulla och glada henrik. Jag hade faktiskt skitkul och jag älskar att se alla glada och härliga studenter, det är ju helt underbart. Sen åkte jag direkt till hjo där vi var några st hemma hos freddy. Jädrans trevligt och kul där med.

I lördags var det min första låååånga jobbdag. Sen på kvällen var vi ngra tjejer hemma hos anders och hade det riktigt mysigt. Och idag då, återigen en jobbdag slutade tidigare och åkte in till stan och kollade balen. Hängde en stund med mattias och nu sitter jag här i tvsoffan. Somnar när som helst men först ska jag ta mig ut på en långpromenad. NICE HELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0