helgen

I fredags spelade jag match som vi förlorade och på kvällen flöta jag och louise med massa godis. Igår bjöds det på sol och jag tog en powerwalk till idrottshallen för att se den sista seriematchen för somby, på kvällen var vi ute och åt med laget och sen tog jag bussen till Hjo där lördagen också slutade. Dagens händelser har inte varit allt för många. Inte mått helt hundra så jag har mest legat i sängen och sovit och försökt plugga till provet imorgon. Mitt immunförsvar är som sagt inte allt för bra nu för tiden. Nu ska jag basta och sen äta god mat framför älskade solsidan. Och där hade ni min helg. Tjenis!


haha söta barn!

Kommentarer
Postat av: sara

äkta kändis nu snygging;)<3

2011-03-13 @ 20:47:30
URL: http://snorisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0