tisdag

Men vad sägs om lite update från sjukstugan här hemma? Läget är under kontroll, börjat hosta lite men det är ändå lite bättre sen igår, framsteg! Har börjat bli rastlöst av att bara ligga inne på samma ställe i soffan och göra samma sak hela dagen. Jag har ändå bara gjort det i en dag hittills, eller två om man räknar med i söndags och det är inte riktigt likt mig. Men idag tänkte jag faktiskt gå ut i det fina vädret och känna på lite ny frisk luft, en promenad vore nåt. Annars kommer jag nog bli en jädra flötmunk om jag ligger kvar här eftersom jag egentligen inte får träna. Ne gud vad jag tjatar, har ju ingen att prata med här hemma så får liksom skriva av mig lite istället. Det är väl trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0