19 maj

Gudars vad skönt att ha gjort historiaprovet, hur det gick har egentligen ingen betydelse nu eftersom jag ändå inte kan göra något åt de. Men nu återstår bara ett nationellt matte c prov imorgon i 4h innan jag sen kan gå på en jävligt efterlängtad helg. Längtar som bara den till imorgon eftermiddag då jag sitter på ett tåg med min vän ida till fina göteborg, liseberg och Veronica Maggio. Galet nice tycker jag. Ne men om man ska lägga sig i soffan en stund, det är ju ändå ingen idé att råplugga dagen innan enligt min lärare. Sounds greeeat! 


Kommentarer
Postat av: ida

MIN BÄSTA LINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! <3 <3 <3

2011-05-22 @ 21:55:02
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0