pluggtisdag

Sicken duktig tjej jag har varit idag. Pluggat som bara den, fast jag inte varit fullt koncentrerad och fast jag inte fattade så jättemycket så har jag iaf pluggat. Det var ett tag sen men duktig har jag varit och nöjd kan jag känna mig. Jag ska också börja föra kalender igen, var igång med det i början och i mitten av tvåan men sen glömde jag av den helt och nu har jag noll koll. Men nu i slutspurten ska det bli ordning och reda igen.

Imorgon ska jag ha två samtal. Ett faktiskt ganska viktig samtal där jag inte får undvika sanningen utan här ska allt fram. Jag har ingenting att förlora utan det är bara tuta å köra och se vad den andre säger. Det andra samtalet är att jag ska ringa till västagötahandboll och tacka nej helt och hållet. Varför ska jag dit å lida?! Jag har gjort mitt där och nu räcker det.


Sverigecupen januari 2010.
Juniorelitcupen december 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0