rest in peace

En 18-åring och en 19-åring dog i en singelolycka i Skövde i natt. Olyckan inträffade strax före klockan 02 då männen av okänd anledning körde in i en stolpe och sedan ner i ett dike nära Karstorpsrondellen. Bilen blev totalkvaddad, enligt polisen.

Det är så overkligt. Hela Skövde är fylld av sorg och jag tänker hela tiden på dessa killars familj, vänner och flickvänner. Usch, jag lider verkligen med dem. Killarna hade de roligaste veckorna i sina liv framför sig, alanya, studenten och balen. Jag förstår inte, känns som på film. Jag kände dem inte, men jag har varit på fest hemma hos en av dem och jag såg dem varje dag i samhällskorridoren. Det känns så nära men ändå så långt bort. Vila i frid grabbar! ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

<3

2011-05-22 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0