jag kastar mina tankar ingenstans och överallt

Igår hade jag och Mattias 14 månader tillsammans vilket vi firade med biomys framför American Pie. Om man tar filmen med en nypa salt, så var den faktiskt riktigt rolig och underhållande! Igår spelade jag förövrig min sista handbollsmatch för säsongen och jag är sååååå glad över det. Ska bli så jäkla gött att slippa handbollen nu ett tag och köra egen träning preciiis när jag vill och vad jag vill!

Skolan har nu dragit igång och jag är tröttare än tröttast. Orkar verkligen inte ta tag i alla måsten och jag känner mig sjukt stressad över att jag inte har någonting klart till varken studenten eller balen och det är bara 2 månader kvar... Studentklänningen passade ju självklart inte men ska se om min fina farmor kanske kan sy in och sy upp den. Sen väntar jag på min balklänningen som ska anlända i veckan och jag ber till alla gudar som finns att den ska sitta som smäck.. Sen återstår ju bara skor, balfrillan, accessoarer och sminket då.

Nu ska jag lägga allt detdär bakom mig och ta en powernap innan jag sen beger mig till jobbet. Fan va trevligt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0