godmorgon!

Påsklovet börjar dra sig mot sitt slut och jag har haft ett himla fint lov vill jag lova. Dock känner jag mig långt ifrån utvilad för att klara av några veckors skola, plugg, jobb och träningar. Men det behöver jag ju inte tänka på nu eftersom vi är lediga imorgon med!

Här slängde jag ihop några bilder från lovet då jag bland annat hunnit med en sväng till göteborg, jobbat x2, utgång x2, hängt med mina fina kompisar och pojkisen, tjejmiddag, påskfirande hos farmor x2, åååsåååvidare.


Idag bör jag egentligen plugga, jag bör städa mitt oerhört stökiga rum som jag ändå städade i torsdag och jag bör sova. Men först ska jag ta mig bort till idrottshallen för den sista handbollsträningen, vilket ska bli väldigt intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0