glad alla hjärtansdag fem dagar senare...

Åt helvete vad kass jag är på detta. Men om jag nu ska skriva nåt så kan jag ju skriva om alla hjärtansdag. Nu när en dag, 14 februari, har fått ett sådant fantastiskt vackert namn så måste man ju skriva om just denna dag också. Annars funkar det liksom inte.

I ALLA FALL. Denna dag tillbringade jag med mina två fina apor på arena spat. Kände mig som en nyfödd bebis när jag gick därifrån. Himla skönt att somna på värmeplattorna två gånger och sen vakna av sin egen svettlukt. Det är livet det! Sen på kvällen umgicks jag självklart med min älskling, åt kinamat och kollade på världens sämsta film "Apflickorna", totally kääääss. Men megamysigt det hade jag verkligen, precis som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0