måndag

Måndag. Ny vecka. Nya tag. Nya möjligheter. Och nytt schema. Ett schema som nästan är bättre än höstterminen med i genomsnitt två lektioner/dag. Så det ee la göött.

I helgen har jag varit iväg i göteborg och spelat JSM steg 4. JÄÄKLA skit säger jag bara. Vi var sååååå nära att gå till finalsteget men vi själva fipplade bort det de fyra sista minuterna i sista matchen... Så nu är jsm slutspelat för denna gång men det är bara att ta nya tag till nästa.

Idag har jag varit i skolan, sen tagit en fika med tre fina vänner och nu sitter jag här och har inte gjort ngt vettigt alls. Men snart ska jag faktiskt ta tag i städningen av mitt rum och garderob och ikväll är det träning. Glömde nämna att jag har en sån jävla träningsvärk. Men nu vet ni det också. HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0