Mobilblogg

Jag visste väl att det skulle vara för bra för att vara sant. Klart jag inte kan vara ledig TVÅ dagar i rad, nejnej. Klart dem hade skrivit fel på schemat, jaja. Min motivation sjunk rätt lågt när jag satt på lunchen idag och fick reda på att jag skulle jobba på onsdag.. MEN imorgon är jag iaf ledig vilket skabli alldeles underbart.

 

 

Annars gick jobbet bra idag, det är faktiskt 14-åringarna som ska försöka lura mig att dem är 18 och ska köpa cigg som gör mina jobbdagar mkt roligare. "Kom igen dåå", " Vi ÄR 18, lovar att inte säga nåt. SNÄÄLLLLA" Haha! Så kul, pluttisar!

 

Sitter för övrigt på bussen till min älskling, att mobilblogga är inte så pjåkigt ändå ;) Ska förresten försöka bjussa på lite mer bilder, de gillar ni va va va va!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0