tisdag

Förlåt för dåligt uppdatering men jobbet har tagit över mitt liv ungefär. Men jag trivs och allt flyter på bra och jag längtar som bara den tills lönen kommer in på kontot...MUUMMA! Igår jobbade jag mitt första 12-timmar pass och det gick förvånansvärt bra, tror det berodde mycket på att jag la mina raster så jävla perfekt!! och idag börjar jag inte förrän 15 så jag och pappa var uppe på berget förut och sprang 5km och helt seriöst var jag helt spyfärdig efteråt. Det kändes att det var ett tag sen jag rörde på mig men nu ska det bli ändring på det. Jag har till och med köpt nya träningskläder, som förhoppningsvis ska höja motivationen lite.
 
Nu babblar jag på om ingenting, det jag egentligen skulle göra var att fixa en bloppis igen, men denna gång en liten mindre sådan. Så den kommer upp om en stund, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0