sistaminuten-resa och ospecifierat

Nu är väskan färdigpackad, alla smågrejer är inhandlade och om bara några timmar lyfter planet mot varmare breddgrader. Ska bli underbart att få komma bort återigen & denna gång är det bara min älskling och jag. Nu ska jag ner på stan igen för att äta lunch med mor & far innan jag drar mig vidare. Ni får ha det bäst här hemma så syns vi om en vecka!

och ni som tar studenten på fredag, njut och ha så förbannat jävla kuuul, för ni har världens bästa dag framför er!!! PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: ida

DE SKA JA BANNE MIG HA, även fast du svek min din JÄÄÄÄVEL!!!!!!!!!!!!!
LOVEEEEEEEEEEEE YOU HA DE BÄST NU <3

2012-06-14 @ 22:33:10
URL: http://idajarlhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0