pösklöööv

Döttelidöttdött det har varit här då. Men för att dra en kort resumé av de gångna dagarna så hade jag en superfin helg i norrköping, firat 75 dagars, pluggat och tränat som vanligt och igår jobbade jag. Sen har vi ju påsklov nu, så jävla välbehövligt men det känns faktiskt lite sisådär att det är mitt allra sista lov nåågonsin...

Den stora shoppinghelgen är här och självklart ska man leva upp till det. Sitter här några hundralappar fattigare men med en himla massa fint rikare. Har också preciiis besällt en studentklänning som jag verkligen hoppas kommer passa. Vore ju så skönt att ha både bal- och studentklänningen klara!!

Nu ska jag åka en sväng till farmor och sen är tanken att jag ska storstäda mitt rum och ikväll ska jag umgås med jossan och louise, finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0