but even the sun sets in paradise

Har haft en underbar långhelg med hemmafester, myskvällar, hängt i jönköping, firat lisa och som avslutning kollade jag på fotboll och åt glass i strålande solsken. Askalas bra väder både igår och idag, vilket är alldeles underbaarttt!

Jag sitter just nu barnvakt och jag försöker också skriva klart svenskainlämningen. Två flugor i en fet smäll liksom! Annars flyter väl livet på, dock inte så jävla bra.  Beställde ny studentklänning idag, vet dock inte varför och mina balskor var självklart för små och sen vart dom också slut på hemsidan..Skiit

Jag befinner mig i en stor fet uppförsbacke just nu och jag förstår inte riktigt varför. Men känner mig sjukt stressad som vanligt och jag har inget såntdär gött glädjerus inom mig som jag egentligen borde ha. Det är ju föfan sommar ute och om 12 jävla dagar draar vi. Men jag har inte tid att tänka på de nu, för det är så mycket annat som ska hinnas med innan. Fan det är ju nu jag ska njuta som mest..  RYCK UPP DIG LINN!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

RYYYYYYYYYYYYYYYYYCK UPP DIG KVENNNNA!!!!! träffa maj så blir du lite glaaaaaaaaaa saruuu se :D

2012-05-02 @ 21:58:35
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0