onsdag

Bloggen kommer lite i kläm på vardagarna eftersom jag inte har något liv. Skola 8-16 och sen direkt till träningen, varje dag utom onsdagar. Sen måste jag hinna med skolarbetet också, vilket är ganska svårt att hinna med eftersom jag är trött som en mört på kvällarna. Men iaf, idag är det onsdag=att jag har ett liv. Kort skoldag och ingen träning. Så idag har jag sovit ngra timmar på dagen, varit i arenan och kollat handboll, pluggat lite och ätit en hejdundrans god kvällsmat. Bra och skön dag fast innerstinne är jag nog en liten nolifer ändå. Men nu ska jag äntligen sova hela natta lång och förbereda mig för ännu en lång dag. 8-16 skola, 17-20 träning. Tjoflööjt

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet leker pippilinn, livet leker

2011-02-23 @ 22:15:16
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0