glad chey

Sämre start på dagen kunde jag inte få. Svimfärdig, kallsvettig, huvudvärk, halsont och trött, så det slutade med att jag skippade dom två sista lektionerna och gick hem och sov istället. Jag kände mig ändå inte helt pigg när jag vakna men mådde iaf lite bättre.

Jag räknade med att sitta på läktaren på matchen ikväll. Men icke. Bänken + mycket speltid fick jag. Och jag är så himla glad. Debut i elitserien när jag inte mådde helt bra och jag är för första gången på väldigt länge nöjd med min insats. Ett finfint slut på denna dagen! 

Nu då. Min hals värker, jag måste plugga och jag är trött. En lååång sovmorgon imorgon och en kort skoldag väntar. En glad linn kommer sova gott inatt. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Såå himla gött å bra jobbat Limp! Hoppas du är taggad till dagens match och att du känner dig bättre!

2011-02-03 @ 08:48:47
URL: http://odadjian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0