tröttis

Det är jobbigt att vara trött varje dag. Spelar ingen roll hur mycket jag sover eller hur lite jag sover, jag är fortfarande lika trött. Som idag, jag skippade första lektionen för att jag var trött och nu är jag hemma 3 h innan jag egentligen slutar, bara för att jag är trött och måste orka med träningen sen. Bra prioriterat? heru. Jag var i skolan i 3 h och jag var så trött så jag mådde illa. Jag skiter i skolan bara för att jag måste orka träna. Det är jobbigt det med att känna att man aldrig kan få vila ut. Men i helgen är det träningsledigt från handbollen, ska bli skönt och det gör ju att hela helgen kommer bli som ett paradis för mig. Nu ska jag lägga mig i soffan, äta glass och sova. Bara för att orka träna sen. Bra linn, bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa kämpa du är bäst, du är den som jag tycker om mest! kämpa kämpa kämpa :*

2011-03-10 @ 21:05:14
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0