nio dagar kvar


Hej mina fina vänner, det var inte igår direkt... Det har hänt en hel del sen sist, bland annat har jag ägnat en vecka i Ayia Napa som var så jäävla rolig och bara helt jävla underbar!! Samtidigt som jag bara vill tillbaka så var det ändå skönt att komma hem och som tur var hade värmen även hittat till Sverige. Sen har resten av tiden i princip gått åt till skolan och det sista som ska fixas innan studenten. Igår firade vi 10 dagars med rocktema och det var en riktigt rolig och lyckad kväll och idag är det ensiffrigt kvar och det är så sjuukligt nära nu!! Nu ska jag sätta igång med pluggandet, ett prov och en inlämning kvar SEN ÄR DET ÖÖÖÖÖVEEEEEEEEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0