20 augusti

Är för himla glad justnu, pga att vi vann kvartsfinalen i dm mot falköping! så då blir det alltså semi nästa, och förhoppningsvis på hemma plan den med!:)

De första skoldagarna har varit helt okej bra, schemat är jag somsagt inte så förtjust i direkt men jag överlever nog iaf! Imorn efter att vi har slutat så åker jag,louise,lilje och alina blandannat till göteborg och nrj, blir nog nice demed eftersom darin kommer på besök!
Nu drar jag mig mot sängen och sätter på någon film innan jag somnar HEYYDÅ


här ser ni en härlig bild på skövde kik när vi vann gullmarscupen förra året

Kommentarer
Postat av: anonym

Tjenare puma, nu får du allt uppdatera din blogg! Kramizzzz

2009-09-05 @ 10:03:09
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0