stockholm

Sitter här nyduschat och har lite småttpanik för att jag inte har börjat packa riktigt än och jag vet inte vad jag ska ha med mig. Det är iofs inte så mycket å packa så jag behöver väl egentligen inte ha panik i onödan.. Imorgon klockan 09.30 går iaf tåget som tar oss upp till huvudstaden och där vi ska tillbringa två nätter. Ska faktiskt bli riktigt roligt och jag hoppas jag kommer hem med liite större bagage! Vi hade också tänkt gå på The Voice på lördagkväll och då kanske vi får lite sällskap.:) Här kommer förövrigt en väldigt gammal bild på mig&louise HEIDOOO


Kommentarer
Postat av: mami

Så fina ni är! Hoppas ni har kul i Stockholm och ta det lugnt nu bara! Kramizzz

2009-08-14 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0