vi ser det snöar...

Hola guapos!
Kom hem för en liten stund sen, har varit på stan med lollsan, inhandlade lite saker och sen tog vi också en fika,vilket är nice!
Slutade vid tolv idag, men gick från skolan vid ett för var inte säker på om vi hade någon matte eller inte och tydligen var den frivillig såatteeh ja vi drog till stan.

Justnu snöar det ute och jag gillar egentligen snö,ibland iaf. Kan faktiskt va mysigt när man ser att det är helt vitt ute men sen kan de ju också va äckligt kallt. Som idag när jag cykla hem, ena stunden snöa det andra regna de och det kändes verkligen som is, så kallt var de.
Nu ska iaf jag krypa under täcket och kolla moviee!/L

övning ger färdighet sägs de, jag har alltså blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: ida

söt tjej där :)

2009-11-25 @ 21:12:13
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0