dm-mästare

yihaa, vi vann finalen idag med 2-0, riktigtgött och en bra avslutning på fotbollen.
Det hela började med att när jag bytt om märkte jag hade jag inte hade fotbollsskorna med mig. Har aldrig i hela mitt liv glömt nått sånt men nu när det väl gäller så gör jag de. Som tur var hade Sara extra skor och hon har typ storlek 36 men somsagt jag hade inget val och fick försöka tränga mig på skorna och sen bara köra. Nu sitter jag här med min fot som inte mår så bra justnu, min tå värker och ett litet skoskav har jag fått, men tack sara iaf, du räddade mig!

nu är jag trött och ska sova, imrogon kommer troligtvis några bilder upp. godnatt

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha, hur fan lyckas man glömma skorna till en dm-final asså;)<3

2009-10-16 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0