tisdag, vilken rolig rubrik

Slutade runt halv fyra och gick på stan till sex. Vad gör man egentligen i Skövde City i 2&½ timme?, mitt svar är ingenting, går in å ut i samma affärer och får inte med sig mer hem än det man köpte första timmen. Så brukar det va för mig iaf.

Imorgon är det nationellt prov i mitt favoritämne: ENGELSKA. YIHAA
Sen när onsdagen är förbi är det torsdag och sen är det helg. Men innan fredagen är framme ska jag gråta, längta, gråta lite till, längta lite till och umgås lite med min släkt. Och allt det kommer hända på torsdag. Ingen rolig dag att se framemot, kommer inte va skönt att sluta 12.15, kommer inte va kul att reta mina klasskamrater som slutar några timmar senare.

MEN idag är idag och idag är det tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0