23maj

Helgen har varit lång. Brukar kännas så när man inte har någon match eller annan sån skit, men de är bara positivt!

I fredags var de lite pardy för moberg, en helt okej kväll ändå! Sov 4 timmar sen upp igen för att åka till falköping för utbildning till sommarjobbet. Ganska intressant faktiskt. Kvällen började hos billing med lisa, kollade lite roligt kubbspel, jag och lisa tog senare en longboard och gleeed runt lite. Kvällen slutade hos Elli efter att ha vart på stan lite med allt möjligt skumt folk. Sov 5 timmar sen upp igen för återigen en dag i falköping med utbildning. Med 9 timmar sömn i helgen kommer jag somna gott nu-snart. Men först mina saknade älskade örondroppar. Mums

lördag

Fyra nästan onödiga bilder. Men mer har jag inte att erbjuda idag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0