helgen

Igår drog jag och tre andra till jönköping. Eftersom jag sparar mina pengar blev det inga shoppingpåsar med hem MEN av en slump såg vi att eric saade skulle uppträda och de kunde vi ju inte missa. Tog bara en jävla tid innan han kom och sen var det bara en massa blöjbarn som stog i vägen. Men en låt lyssnade vi och sen drog vi oss hemåt. På kvällen grillade vi, drack lite gott och körde anden i glasen, funkade en gång och det var då jag inte var med. En bra och mysig och trevlig dag.

Idag har jag faktiskt inte sovit bort hela dagen som jag annars brukar göra varje söndag. Utan jag har umgåtts med mattis, haft möte, kollat handboll, solat, promenerat och..... ÖVNINGSKÖRT. Jappjapp, tvingade ut mamma som till en början hade en väldans många onödiga bortförklaringar. Det gick bra, svårare än vad jag trodde men jag var duktig. Vuxenpoäng till mig!

Kommentarer
Postat av: Pau

Kuuuuul!!

2011-04-10 @ 22:37:24
Postat av: MAMSI

Jag hade väl inga bortförklaringar vi drog ju direkt =)Det blir inga övningskörningar på vägar för min del det överlåtar jag åt papsi.

2011-04-11 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0