fina fredag


Kan aldrig bli för mycket av cambilder!!!!

Fredag, sovmorgon till halv 12 och jag sitter i min sängen vaken sen klockan halv 7 och kan inte sova. Sjukt jobbig natt har det varit. Har legat och tänkt och tänkt, på vad vet jag inte. Känner mig helt slut och vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Sova går inte, har försökt hela natten utan resultat och den okända klumpen i magen ligger och skaver fortfarande. Vad fan är det för fel på mig?!

Det är ju försjutton bullar fredag och det är kanske dags att jag rycker upp mig nu! JAG ÄLSKAR JU FREDAGAR!!!♥

Skönt att jag har dig bloggen. Du sviker mig aldrig och med dig mår jag som bäst i dessa situationer.

Kommentarer
Postat av: alma

snygg snyggare PEACELINN <3

2011-12-02 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0