kära dagbok

Full rulle i helgen och därmed no blogging. Kan ju ta dagarna i tur och ordning för jag gissar på att ni saknat mig tyyyp AAASmycket och undrat typ AAASmycket vad jag gjort...

I fredags tog jag mig igenom ännu en jobbdag, fast denna gång halvt sjuker så det var tufft fast i am strong. Sen på kvällen var det minijulafton hemma hos mattias och jag fick en himla massa fint av både älsklingen och av hans föräldrar. En uppskattad och supermysig kväll som jag får tacka för så mycket!

Lördag - JULAFTON. Släkten kom och vi öppnade massa klappisar igen, kollade kalla anka, åt en jävla massa mat och godis och spelade spel. På kvällen när jag precis skulle somna knackade det på dörren och älsklingen stod utanför. Julafton kunde helt enkelt inte bli så mycket bättre ♥

Söndag och juldagen. Okej, denna dag var det inte full rulle. Jag och mattias vaknade och låg i sängen halva dagen innan vi åkte hem till honom och somnade som två stockar i två timmar och vips så var det redan kväll. Kvällen blev lugn då vi spelade spel med tomas och jesper.

Idag har vi varit hos mormor för julfirande nummer tres. Jag körde faktiskt heeela vägen till laxå och hur gött var det inte sen när bilen helt plötsligt stod stilla och jag kunde röra på mig första gången på över en timma!! Sen ikväll har jag tränat och haft spa med mig själv, som va himla skönt och välbehövligt. Ska visa två tips på två himla bra produkter, fast det får ni vänta med tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0